Liity jäseneksi

Voit liittyä Insinööriliittoon, jos olet insinööri tai muu tekniikan alan ammattilainen tai opiskelet insinööriksi.

Savonlinnan Insinöörit SI ry:n säännöt edellyttävät jäsenyyttä hakevilta insinööritutkintoa tai toimimista ylempänä toimihenkilönä insinööritasoisessa tehtävässä. Mikäli haluat liittyä yhdistykseen, mutta sinulta puuttuu insinööritutkinto, tarvitset liittymislomakkeen liitteeksi todistuksen ylempänä toimihenkilönä toimimisesta.

Voit liittyä Savonlinnan Insinöörit ry:n jäseneksi täyttämällä sähköisen liittymislomakkeen Insinööriliiton sivuilla. Tarkemmat ohjeet ja liittymislomakkeen löydät alla olevasta linkistä.

Huom. Insinööriliittoon kuulutaan jäsenjärjestön kautta. Valitse liittymislomakkeella  jäsenjärjestöksi Savonlinnan Insinöörit SI ry.

Jos sinulla on kysyttävää liittymiseen tai jäsenyyteen liittyen, ota yhteyttä Insinööriliiton asiakaspalveluun:
puh. 0201 801 801 (arkisin klo 9–16),
asiakaspalvelu(at)ilry.fi.