Jäsenedut

Kolin lomamökit

Savonlinnan Insinöörit SI ry on osaomistajana Kolilla sijaitsevassa lomakohteessa. Yhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus vuokrata Pielisen rannalta Kainalolahti- ja Kainaloranta-mökkejä jäsenetuhintaan.

Mökkejä voi vuokrata jäsenetuhintaan vain tekemällä varauksen suoraan ISI-Kiinteistöt Oy:ltä:

ISI-Kiinteistöt Oy

Matti Kettunen
majk(at)kolumbus.fi

Ilmoita varauksen yhteydessä yhteystietosi, jäsenyhdistyksesi, varausajankohta ja lisäpalveluiden tarve.

Mökkien kuvat, tiedot ja varaustilanteen voit katsoa Lomarengas Oy:n sivuilta alla olevista linkeistä. Huomaathan, että Lomarengas ei myönnä alennuksia näistä kohteista.

Kainalolahti-mökki

Kainaloranta-mökki

Vuokrausehdot ja hinnasto ISI-Kiinteistöt Oy:n omistajayhteisöille:

Lomakohteen muita osaomistajia ovat Lappeenrannan, Mikkelin, Pieksämäen, Pohjois-Karjalan ja Varkauden Insinöörit sekä Valtion Insinöörien tukisäätiö.